Potrebujete pisanje besedil?

Zakaj so nekatere spletne strani bolj uspešne kot druge? Zakaj imajo nekatere objave na Facebooku tako velik doseg, druge pa nobenega učinka? Zakaj so nekateri blogi brani, drugi pa sami sebi namen? In zakaj nekateri promocijski e-maili končajo v košu, drugi pa imajo pozitiven učinek? Na vsa ta vprašanja ni enostavnega odgovora, zagotovo pa velja, da za rezultate na spletu največkrat ni krivo naključje, ampak učinkovita spletna marketinška strategija, kakršno vam lahko zasnuje podjetje Vendi. Ta obsega vse vidike spleta in vanjo je vključeno tako oblikovanje spletne strani kot SEO optimizacija pa tudi oglaševanje in pisanje besedil. Prav vsaka od teh storitev je za marketinško strategijo enako pomembna, zato nobene ne smemo prepuščati naključju.

Učinkovita marketinška strategija

Čeprav je pisanje besedil le eden od kamenčkov v mozaiku spletne marketinške strategije, ki mora biti zasnovana čim bolj celostno, pa gre za zelo pomembno stvar. Še tako oglaševana spletna stran z ultra učinkovitim dizajnom in odličnimi fotografijami vam prav nič ne pomaga, če je na njej vsebina, ki ne zna komunicirati z obiskovalci na način, da bi ti obiskovalci postali vaši kupci. Premišljeno napisana vsebina je zato za spletni marketing zelo pomembna. Z njo predstavite vašo storitev ali produkt svojim potencialnim strankam. Besedila na spletu nagovarjajo stranke, jih navdušijo nad vašim produktom in jih prepričajo v to, da je vaš produkt boljši od tistega, ki ga prodaja konkurenca.

Unikatna in SEO optimizirana vsebina

Pisanje besedil za spletne strani se razlikuje od drugih vrst priprave besedil. Ena od pomembnih razlik je tudi ta, da vsebina na svetovnem spletu ni namenjena le bralcem ali obiskovalcem spletnih strani. Seveda je namenjena tudi njim in morajo biti vsi teksti napisani tako, da so zanimivi in privlačni zanje, vendar pa nikakor ne smemo pozabiti tudi na Google kot najpomembnejši spletni iskalnik. Ta namreč zahteva popolnoma unikatno vsebino, ki je čim bolj prilagojena njegovim algoritmom. To pomeni, da mora biti vsebina SEO optimizirana, če želimo, da jo Google med svojimi zadetki uvrsti čim višje.