Vzdržljiv promocijski tekstil vrhunske kvalitete

Namesto klasične odločitve za promocijski material, kot so kemični svinčniki, beležke in podobno, se lahko odločite tudi za bolj opazne izdelke. Izberite promocijski tekstil, ki bo oglaševal vašo blagovno znamko vsakič, ko ga bo prejemnik oblekel. Nizki stroški nakupa se vam bodo na ta način hitro povrnili s skoraj brezplačnim oglaševanjem vašega podjetja in vaše dejavnosti. Pod promocijski tekstil spadajo kape, rokavice, šali, majice, hlače, puloverji, jakne in podobno. Včasih je bil promocijski tekstil slabše kvalitete, dandanes pa je ustvarjen iz vzdržljivih in odpornih materialov. Na ta način bo oglaševanje vašega podjetja trajalo več let in ne samo krajše obdobje.

Delovna oblačila in obutev

Najbolj vzdržljiv promocijski tekstil uvrščamo med delovna oblačila, obutev in dodatke. Vsi izdelki so namenjeni vsakodnevni uporabi več let, saj se ne obrabijo tako hitro, kot drugi izdelki. Delovna oblačila uvrščamo med promocijski tekstil, ki je namenjen bolj vašim lastnim uslužbencem. Na oblačila natisnete ali navežete logotip podjetja, kontaktne podatke in naziv podjetja. Tako se v primeru, da delavci hodijo na teren, širi tudi dober glas o vašem podjetju in vaših storitvah. V kolikor izberete celotno linijo od hlač, majic in jaken v podobnih odtenkih, bodo delavci bolj prepoznavni na terenu. Mimoidoči bodo takoj asociirali njihova oblačila z vašo storitvijo. Hkrati to prinaša tudi nove stranke.

Kape, šali in dodatki

Med najbolj razširjen promocijski tekstil uvrščamo šale, rokavice, brisače in majice. Vseh naštetih se prejemniki najbolj razveselijo, saj so najbolj uporabni izdelki. Šali in rokavice pridejo v poštev pozimi, ko nikoli nimamo preveč oblačil. Brisače in majice pa so dobrodošle še posebej poleti, ko smo na morju, na pohodu ali drugje na počitnicah. Tiskanje na brisače je odlična ideja, saj na nevsiljiv način promovirate podjetje in storitev. Pri tem predstavljata največji strošek nakup brisače in tisk, vendar sta to resnično zanemarljiva zneska. V prehodnih obdobjih pa pridejo v poštev različni dežni plašči in anoraki, na katere na hrbet natisnite kakšen citat in naziv podjetja. Izberite tudi odsevna oblačila, ki bodo vidna tudi ponoči. S tem boste povečali varnost v prometu in boste obenem oglaševali podjetje tudi ponoči.